  • Data: 2004-10-22 07:32:01
    Temat: Re: [eKarta] zakupy w Amazon.com
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    Wojsyl Sylwestrzak wrote:

    > jaka blokada srodkow na koncie ?
    > przeciez to jest karta ladowana ...

    podobno blokada pokazuje sie w historii konta a nie karty,
    tak twierdzi znajoma. karta moze jest i ladowana, ale
    przy transakcjach miedzynarodowych robi psikusy. znajoma
    chciala kupic ksiazki za ok. 900 zl, zasilila karte kwota
    1000 zl i okazalo sie, ze zamiast sfinalizowania transakcji
    zablokowano jej te ~900 na miesiac (mLinia twierdzi, ze na
    dwa tygodnie, ale to bujda) a transakcja nie doszla do
    skutku. to juz kolejny raz. kiedy zasilila kare kwota
    2000, wszystko poszlo bez przeszkod.

    jacek