  • Data: 2008-04-08 17:00:16
    Temat: Re: eKonto Lukas
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ianus" ftcrsp$h0i$...@n...onet.pl

    > Lukas wydaje się najtańszy do tego celu.

    W Lukas masz wszystko za darmo: kartę bankomatową, konto i przelewy
    oraz wpłaty i wypłaty gotówki w ich banku i w ich bankomacie, ale:

    -- kartę masz za darmo, gdy wpłacasz na konto co najmniej 1200 złotych miesięcznie
    -- konto masz zupełnie za darmo, to znaczy nie jest ono oprocentowane lub jest
    oprocentowane nisko
    -- przelewać możesz tylko na konta wcześniej zapisane w oddziale (i być może
    zapisane telefonicznie)
    -- wpłaty w bankomacie księgowane są niekoniecznie w dniu dokonania wpłaty.

    I najważniejsze -- ciężko z nimi dojść do porozumienia. Ja cieszę się z tego powodu,
    że niewiele mnie już z nimi wiąże. Mam tam kartę kredytową z której nie korzystam
    i którą być może gdzieś przeniosę.

    ,,Bezpłatne'' konto w Lukas zlikwidowałem.

    --