  • Data: 2002-10-15 12:43:21
    Temat: Re: eMAX->eKONTO->ING
    Od: gornik <g...@g...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Oct 2002 14:16:36 +0200, "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>
    napisał(a):

    > ziarnko do ziarnka - tak powstają prawdziwe fortuny, u nas powszechniejszy
    > jest model : byle szybko i przebicie co najmniej 1000%, ale to kiedys minie
    > :-)
    > pozdrawiam filozoficznie
    > ps. i oczywiście chodzi o zasady oraz optymalizację swoich dochodów i
    > kosztów -
    Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. Chodziło mi tylko o to, że strata jest
    niezbyt duża i, moim zdaniem, bardziej opłaca mi się stracić nawet te 2,5
    grosza (a rzadko mi się zdarzają przelewy wyższe niż kilkaset PLN) niż
    musieć pamiętać, żeby tego dnia sprawdzić czy przelew poszedł czy nie.

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for