  • Data: 2009-02-24 23:59:39
    Temat: Re: eMakler w mBank - opinie?
    Od: "woren" <wecek82@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie moge Ci powiedziec jakie jest ale jesli uda Ci sie go otworzyc to daj znac. Ja
    juz od ponad miesiąca sie staram i wiecznie karza sobie wysyłac umowy. Raz juz
    wszystkie dokumenty podpisywałem u kuriera bo otwierałem u nich ekonto tylko ze
    wzgledu na eMaklera no i ekonto działa a eMakler oczywiscie nie, a babka na mlini mi
    jeszcze wmawia ze nie chciałem go otwierac!!! Wiec 2 raz pobrałem dokumenty i
    wysłałem poczta i co??!! znowu nic,w zamian wysyłali mi 3 raz te same dokumenty ale
    ja mam juz ich w Dupie to jakies nieporozumienie a nie bank!!! Byłem dzis w Alior
    Banku i tam otwieram rachunek brokerski opłaty podobne jak w pozal sie Boże mBanku.
    Ja odradzam bo po takim wstępie złotówki im nie powirzył!!! No ale moze Tobie sie uda