  • Data: 2005-07-25 22:56:27
    Temat: Re: eMakler w mBanku :) fajnie - wszystko bezpłatnie
    Od: pb158 <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MichalL napisał(a):
    > Generalnie warunki minimalnie lepsze niż w bossa.pl. Trudno mówic o
    > rewolucji.
    >
    > MichalL

    A w czym "minimalnie" lepsze , że mają tylko (czy aż) zlecenia limit i
    PKC i nie mają instrumentów pochodnych ? nie mam akurat rachunku w
    bossa.pl tylko w dm bzwbk i mam jako takie porównanie eMaklera z
    dowolnym profesjonalnym produktem jeśli chodzi o funkcjonalność
    działania na dzień dzisiejszy to porównywanie roweru z samochodem.
    Jedynie może kusić to wspólne konto z rachunkiem i jedna oferta gratis
    ale chyba tylko dla minimalistów i graczy z przypadku :) a nie
    aktywnych. Dopóki nie będzie w eMaklerze instrumentów pochodnych i
    zleceń zabezpieczających stop i stop limit to dalej bedzie to tylko
    "rower" inwestycyjny a nie "samochód". Gdyby były jeszcze tylko te dwie
    sprawy więcej co napisałem to można by było mówić o rewolucji w
    inwestowaniu ale tak to tylko zwykły "bunt" a nie rewolucja co zresztą
    sam napisałeś :)

    PZDR