  • Data: 2007-10-19 13:25:50
    Temat: Re: eMax na eKonto
    Od: OMSON <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:

    > Dziwne. Powinienes mieć komunikat "dyspozycja przelewu została przyjęta" (w
    > tym samym momencie przelew winien się wykonać) a nie coś o zakończeniu
    > powodzeniem. Na pewno mówimy o eMax (a nie o eMax+) i na pewno przelewasz na
    > dobry rachunek? próbowałeś przelewu 1-razowego zamiast zdefiniowanego?

    Przelew zdefiniowany dla eMax na eKonto (poprawnie wprowadzony nr
    eKonta), nr przelewu w IVR, WAP i mSIM -1, nazwa przelewu w IVR, WAP i
    mSIM przelew na moje eKonto. Przelewam na probe 100zl. Dyspozycja
    przelewu zostala przyjeta. I tym razem zadzialalo. Probowalem z tego
    samego zdefiniowanego przelewu jakis czas temu i ni chu chu. Dokladnie
    ten sam - nic nie modyfikowalem - ktos moze powiedziec o co kaman?

    Pzdr, OMSON

    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.