eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
  • Data: 2002-06-09 11:15:27
    Temat: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
    Od: <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witajcie,
    >
    > Oddział elektroniczny PKO BP jest "bardzo szybki" w rakcjach na
    > problemy klientów (będące wynikiem zresztą ich własnych
    > niedociągnięć...).
    > Oto treść e-maila, który wysłałem już dwukrotnie do ePKO BP, jak na
    > razie brak odpowiedzi >:-(=)
    > Może ktoś z ePKO monitoruję tę grupę ? (oj, to by było zbyt
    > piękne.....)
    >
    > pozdrawiam
    Witam,

    > Witajcie,
    >
    > Oddział elektroniczny PKO BP jest "bardzo szybki" w rakcjach na
    > problemy klientów (będące wynikiem zresztą ich własnych
    > niedociągnięć...).
    > Oto treść e-maila, który wysłałem już dwukrotnie do ePKO BP, jak na
    > razie brak odpowiedzi >:-(=)
    > Może ktoś z ePKO monitoruję tę grupę ? (oj, to by było zbyt
    > piękne.....)

    Ja przez kilka miesięcy posyłałem im listy informujące o błedach na ich
    stronach, które uniemożliwiają logowanie. Załączałem zrzuty ekranu ilustrujące
    problem a także tekst pojawiający się w lewym dolnym rogu ekranu (nr błędu w
    VBasic). Wreszcie, po paru miesiącach monitowania, w kwietniu dostałem dpowiedź
    z oddziału informatycznego, w którym Pan poinformował mnie, że błędy są
    spowodowane "niestandardową" obsługą javaskryptów przez Netscape 6. Oni, według
    niego, budowali strony dla MSIE i Netscape4.x a tu Netscape wyskoczyło z tą
    "szóstką" !! Poinformował mnie, że będą prowadzić prace, żeby zaradzić
    problemowi... Minęły dwa miesiące i... i nic.
    Bardzo mi się nie podoba sposób pracy ich webmasterów, jeszcze mniej i ch
    stosunek do klienta objawiający się na ignorowaniu listów elktronicznych
    skierowanych do nich.
    Gdy przestał mi działać "token" wysłałem e-maile po czym zadzwoniłem (po kilku
    GODZINACH starań!) do biura. W rezultacie rozmowy z biurem odesłałęm im wadliwy
    "token" do wymiany. Cztery tygodnie później dostałem od nich e-mail proszących o
    natychmiastowe wysłąnie do nich niesprawnego tokena. Cóż za sprawność działania!
    E-maile, najważniejszy w moim mniemaniu sposób kontaktu z klientem ich,
    internetowego jak by nie było banku, są czytane po CZTERECH tygodniach po czym
    zbywane idiotyczną odpowiedzią!

    Pozdrawiam

    Andrzej

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1