    From: <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ePKO BP - błedy w stronie WWW logowania !!!!!
    Date: 9 Jun 2002 21:41:07 +0200

    Witam,

    > Zapewnie masz racje, ale tak z ciekawości ..... do Nestcape też napisałesz ?
    > Trudno w końcu od banków oczekiwać, by naprawiły to co Nestcape spierzył.
    >
    > Vizvary

    Nie, ja nie mam racji bo nie o rację tu chodzi lecz o podstawowe normy
    zachowania (dobre wychowanie, jak kto woli) oraz o zawodowstwo. Moje posłanie
    tutaj nie miało być jakimkolwiek atakiem.

    Do Netscape nie pisałem podobnie jak nie pisałem do zespołu Mozilli, Opery oraz
    Kmeleona. Wszystkie te przeglądarki wykazują podobne objawy jak wersje Netscape
    6 (na kilku różnych komputerach).

    Pisałem do e.pko bo to mój bank, tam są moje pieniądze i zależy mi by ten bank
    służył mi w jak najlepszy sposób. Moje listy do nich w zamiarze i treści były
    uprzejmym poinformowaniu o problemach. Zdaję sobie sprawę, że zintegrować bazy
    danych z HTTP nie jest łatwo, każdy popełnia błędy (o ile to ich błąd) lecz
    mierzi mnie gdy ktoś mnie ignoruje lub nie dba o mnie gdy mu za to płacę.

    Pozdrawiam

    Andrzej