  • Data: 2003-02-26 10:53:15
    Temat: Re: ePKO i problem- POMOCY
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "milutka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b3i06e$5or$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Niestety w tym jest ból że nie mam na piśmie. W okienku składałam wniosek
    > otwarcie rachunku, a potem odbierałam umowę.
    > Ale czy bank nie powinien albo wcześniej wypowiedzieć umowy albo
    zawiadomić
    > mnie o naliczonych opłatach?
    > Chociażby potrącać z rachunku.
    Nie mógł potrącić z rachunku, bo nie było środków i salda debetowego. Jeśli
    konto miałoby nawet saldo debetowe to system ePKO jest na tyle przychylny,
    że nie nalicza opłat w saldo debetowe.
    Jeśli te informacje pochodzą z okienka to raczej nici z reklamacji, zaś
    jeśli od konsultanta ePKO to powinni mieć nagranie, ale trzeba znać dokładną
    datę.
    Pozdrawiam
    Grzegorz N.