  • Data: 2002-04-05 22:51:50
    Temat: Re: ePKO - zalety i wady?
    Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos moglby podzielic sie opiniami na temat ePKO? Co jest tam dobre
    > a co nie, na co nalezy zwracac uwage i - przestajac krazyc wokol - czy
    > warto?

    Miałem, poczytaj
    za:
    - token za darmo /bezpieczeństwo/
    - nic więcej nie wymyślę
    przeciw:
    - często tragicznie powolne działanie strony web,
    np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej minut
    górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
    [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy połączeniu
    >50kbps!],
    zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół godziny
    (bezpłatny???)
    - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
    tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
    Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie - daremnie tu
    szukać salda!
    Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
    rachunek lub
    dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
    rachunku.
    Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od góry a
    na końcu - ta
    wykonana najwcześniej.
    I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest pustej
    W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać: POLECENIA -
    NOWE (!)
    i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
    - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat "strona
    wygasła"
    albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
    - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek o
    rozmiarach pinezki
    (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
    - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
    - wysoka opłata miesięczna
    - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]

    Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie przekona
    mnie
    nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
    mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?