  • Data: 2008-11-03 14:07:38
    Temat: Re: egzekucja z rachunku ;-)
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 03 Nov 2008 14:17:27 +0100, RobertS napisał(a):

    > jakich?
    > poza tym do trzech średnich środki na rachunku są wolne od zajęcia...

    Do 760 złotych.
    Wolne może i są, ale nie dla Ciebie, tj. nie Ty nimi dysponujesz (przed
    zajęciem) -- art. 84 par. 2 ustawy.

    > bank nie powinien do tego dopuścić, ale widocznie dostałem info zanim
    > dotarło ono do banku - czasem dobrze, że w mBanku niektóre rzeczy trwają
    > dłużej...zobaczymy co będzie dalej

    Art. 80 par. 2 ustawy,

    Co do dyskusji: a co z rachunkiem w Multibanku czy z innym rachunkiem w
    mBanku: art. 81 par. 2 ustawy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl