  • Data: 2008-02-09 15:07:12
    Temat: Re: ekarta-co oferuja banki?
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    siliana pisze:
    > Użytkownik "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> napisał w
    > wiadomości news:foib9u$h68$1@news.onet.pl...

    > tzn. firma zacheca, zeby przed uplywem 2 lat ja zlikwidowac? i co dalej -
    > zalozyc na nowo?

    Jak dla mnie to zachęca żeby sobie założyć i zacząć korzystać bo
    przecież za darmo. Opłata na na tyle niewielka, że część użytkowników
    machnie ręką lub zapomni po tych 2 latach. Szczególnie jeśli będą
    intensywnie korzystać bo to przecież 4 razy mniej niż eKarta z mBanku.
    Zrezygnują ci którzy nie używają, no i po co bankowi tacy klienci?

    Zawsze mogą zrobić tak jak Citi:
    - chciałbym zrezygnować z karty
    - ok zadzwonimy do pana wciągu 2 dni
    Sprawdzenie historii rachunku i
    - mamy dla pana specjalną ofertę, karta za darmo
    - a to sobie zostawię

    Sebastian