  • Data: 2002-09-02 19:17:12
    Temat: Re: ekhem - mam konto w CITI
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Teraz rozgladam sie za nowa
    > karta. Poniewaz Multi sie troche ociaga zaczalem powaznie sie zastanawiac
    > nad CitiVISA [teraz chyba jest jakas promocja] ;).

    Tfu tfu tfu. Ja tak zalozylem tylko w ramach badan "zawodowych", a Ty.... :)

    P.S. Obok rozmawial sobie klient, posiadacz srebrnej KK zadluzony na niej na
    cos kolo 6,5 tysiecy. Oj mialem polewke- teraz juz wiem jak banki zarabiaja
    na tych kartach :)

    Przyszli z wyciagiem z sierpnia (2 wrzesnia) i sie dziwili jak to nie moga
    zablokowac w diably tej karty - przeciez nic prez ten czas nie kupowali. I
    nie mogli zrozumiec jak moze im przybywac zlotoweczek do splaty - przeciez
    nic nie kupowali... (z bankomatu tez wyplacali ;)