  • 11. Data: 2010-02-18 12:04:11
    Temat: Re: ekoexport!!!!
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Podaję za dzisiejszym "Parkietem" uaktualnione wskaźniki EEX:
    C/Z = 168, C/WK = 3,9.
    Katastrofa !!!

  • 12. Data: 2010-02-18 14:04:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Feb 2010 12:04:11 +0000 (UTC), w <hljabr$h0n$1@inews.gazeta.pl>, " XXL"
    <d...@g...pl> napisał(-a):

    > Podaję za dzisiejszym "Parkietem" uaktualnione wskaźniki EEX:
    > C/Z = 168, C/WK = 3,9.
    > Katastrofa !!!

    Katastrofa to twoja intepretacja :).

  • 13. Data: 2010-02-19 10:35:59
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Jesteś pewny?
    Przecież podałem oficjalne wskaźniki, które są katastrofalnie wysokie
    (zwłaszcza C/Z).
    Jeśli spadki EEX będą postępować w takim tempie jak wczoraj i dziś, to w lutym
    kurs nie wzrośnie o 50% tak jak prognozował kroovka tylko może spaść o 50%.

  • 14. Data: 2010-02-19 11:59:13
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 19-02-2010 o 11:35:59 XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Jesteś pewny?
    > Przecież podałem oficjalne wskaźniki, które są katastrofalnie wysokie
    > (zwłaszcza C/Z).

    Po co zajmujesz się historią spółki, lepiej zastanów sie nad jej
    przyszłością.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 15. Data: 2010-02-19 12:34:51
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Wczoraj wieczorem w TVN CNBC Biznes psycholog biznesu dr Mellibruda mówił o
    mechanizmach tzw. "piramid finansowych".
    Podstawowy mechanizm polega na roztaczaniu przed naiwnym narybkiem wizji
    niezwykle wysokich i łatwych zysków.
    Twórcy piramidek liczą na podstawowy instynkt u tych, których chcą złowić.
    Tym instynktem jest chciwość. Wątpliwości, które powinny być wynikiem
    logicznego rozumowania i analizy zostają zepchnięte na bok właśnie przez
    mechanizm chciwości.

    Patrząc na to co się dzieje od pewnego czasu z kursem EKOEXPORT odnoszę
    wrażenie, że mamy tu do czynienia z typową piramidką finansową.

  • 16. Data: 2010-02-19 12:57:38
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > Patrząc na to co się dzieje od pewnego czasu z kursem EKOEXPORT odnoszę
    > wrażenie, że mamy tu do czynienia z typową piramidką finansową.

    Tyle, że ta piramidka prawdopodobnie jeszcze nie osiągnęła swojego szczytu.
    Aktualnie mamy korektę, która może sprowadzić cenę nawet do 3zł (ale
    szczerze mówiąć zaczynam w to powątpiewać).

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 17. Data: 2010-02-19 13:37:34
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    >Tyle, że ta piramidka prawdopodobnie jeszcze nie osiągnęła swojego szczytu.
    >Aktualnie mamy korektę, która może sprowadzić cenę nawet do 3zł (ale
    >szczerze mówiąć zaczynam w to powątpiewać).

    Patrząc na historyczne notowania to ciężko zauważyc piramidę.
    Kurs zaczął od ok. 2zł, potem spadł.
    Co prawda w ciągu ostatnich kilku miesięcy urósł o ponad 300%.
    --
    Pozdr
    EM

  • 18. Data: 2010-02-19 14:32:32
    Od: k...@p...onet.pl

    Mozna byc ubogim duchem i ubogim wiedza-wtedy juz jest dosyc zle:

    Gdy koncepcji nie starcza i nasze imie to xyz to od razu tez wiemy nieco
    wiecej o kliencie.

    Ale sprawa jest innej barwy:

    Spolka dziala w branzy wiele lat-ma gotowe drogi dla surowca i dla produktu.
    Sprzedaja juz na wszystkie strony globu-stany europa i kraje arabskie.
    jeszcze rok temu glownie 98% to europa w tym Niemcy Dania czy kraje polnocne,
    teraz same stany chca, az tyle ze moze byc nawet 1100 ton miesiecznie ( a caly
    2009 to 2 tys ton!!). Z tego stale juz sa zyski netto i sadze, ze na koniec
    2010 moze byc srednia produkcja roczna realne 7-8 tys to , a za rok 15 tys ton.
    W tym zysk przekroczy 2,5 mln zlotych, a spolka bedzie juz na GPW i beda w
    niej fundusze po ponad 5%.

    Wiem ze to wymaga skalkulowania ale bajki o historii schowaj do muzeum a mysl
    przyszlosciowo - trudne? wiem, popros kogos z mlodziezy to Ci pomoze!

    Nie bede sie dalej sie za mocno staral by Ci szanowny xyx czy xxx to "wcisnac"
    do komorki (tej w glowie) bo i tak sam to z czasem przeczytasz o wynikach w
    gazetach.
    pozdrawiam jednak szczerze i nie badzmy skrepowani-myslec jeszcze w polsce
    wolno.

  • 19. Data: 2010-02-22 12:09:49
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    szanowna kroovko: a skąd wiesz, że zysk w 2010r. wyniesie 2,5 mln zł ???
    Przypominam wyniki osiągnięte przez EEX za ostatnie kwartały:
    III kw. 2009r. - 47 tys. zł
    IV kw. 2009r. + 39 tys. zł
    Wyniki b.skromne i do 2,5 mln zł zysku w 2010 r. bardzo dużo brakuje.

    p.s. Nie xyz ani xxx tylko XXL. To dużo prostsze niż prognoza wyników EEX.
    A pamiętam jak swego czasu czarowałeś prognozami dla spółki EFEKT i... do dziś
    klapa !!!

  • 20. Data: 2010-02-22 15:33:25

    Mon, 22 Feb 2010 12:09:49 +0000 (UTC), w <hlts6c$np5$1@inews.gazeta.pl>, " XXL"
    <d...@g...pl> napisał(-a):

    > p.s. Nie xyz ani xxx tylko XXL. To dużo prostsze niż prognoza wyników EEX.
    > A pamiętam jak swego czasu czarowałeś prognozami dla spółki EFEKT i... do dziś
    > klapa !!!

    Czy wtedy zarząd też skupował własne akcje? :)