  • 21. Data: 2010-08-15 09:17:41
    Temat: Re: ekoexport!!!! plany po sierpniu w toku
    Od: k...@p...onet.pl

    AUTO - cytuje ponownie:

    "Ale sprawa jest innej barwy:

    Spolka dziala w branzy wiele lat-ma gotowe drogi dla surowca i dla produktu.
    Sprzedaja juz na wszystkie strony globu-stany europa i kraje arabskie.
    jeszcze rok temu glownie 98% to europa w tym Niemcy Dania czy kraje polnocne,
    teraz same stany chca, az tyle ze moze byc nawet 1100 ton miesiecznie ( a caly
    2009 to 2 tys ton!!). Z tego stale juz sa zyski netto i sadze, ze na koniec
    2010 moze byc srednia produkcja roczna realne 7-8 tys to , a za rok 15 tys ton.
    W tym zysk przekroczy 2,5 mln zlotych, a spolka bedzie juz na GPW i beda w
    niej fundusze po ponad 5%."

    kroovka