  • Data: 2006-12-01 13:50:38
    Temat: Re: eksperyment kk Millennium
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:

    > wnioskowalem oczywiscie o Mastercarda, karte VISA juz mam w innych
    > bankach...
    >
    > na razie mimo obietnic, ze wniosek zostanie rozpatrzony w jeden dzien -
    > NIC, a mija juz trzeci

    Milenium jest ostatnio na bakier z terminowością. Mój wniosek o debet+kk
    (który podobno mieli rozpatrzyć w max 3 dni) rozpatrywali i rozpatrywali,
    potem się okazało że zgubili wniosek, więc proszą o złożenie ponownie,
    potem się okazało że dokumenty się znalazły, więc już nie trzeba składać
    ponownie, potem się okazało że znaleźli, ale tylko na KK, więc na debet
    trzeba jednak złożyć. Potem im się znowu cudownie odnalazł ten wniosek i w
    końcu rozpatrzyli. Całość - około 2 miesięcy. Normalnie podziwiam swoją
    cierpliwość :)

    p. m.