eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[email] mBank spamuje i lekceważy klientów (213.180.131.38)Re: [email] mBank spamuje i lekceważy klientów (213.180.131.38)
  • Data: 2006-06-19 18:51:07
    Temat: Re: [email] mBank spamuje i lekceważy klientów (213.180.131.38)
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Ode mnie - zgoda na *przetwarzanie danych osobowych* dla celów
    > marketingowych nie ma tutaj - moim zdaniem - nic wspólnego z ewentualną
    > zgodą na otrzymywanie elektronicznej informacji handlowej.

    Jestem gotów się z Toba zgodzić. Z tym, że pracownik mBanku
    powołuje się własnie na tę ustawę, wspominając o reklamie
    produktów własnych. Robi to troche nieudolnie, ale w tym
    kontekscie nie może chodzic o nic innega jak zapisy art. 23
    uodo. Abstrahując już od tego, czy rzeczywiście maja one
    zastosowanie, a tekże od tego czy usługi f-mu Blue Media
    (o której sam wspomniałeś) są usługami własnymi mBanku.

    > Uważam, że możesz co najwyżej być po prostu zawiedziony. I tyle.

    Jeszcze raz, bo może nie wyraziłem się wystarczająco /explicite/.

    Czy mBank łamie prawo? Być może. A może tylko korzysta z dziurawych
    przepisów.

    Czy mBank wysyła spam, to jest materiały niezamówione, spełniające
    kryteria internetowej definicji spamu? Tak, bez żadnej wątpliwości.
    http://nospam-pl.net/manage.php , http://nospam-pl.net/standard.php

    No więc właśnie jestem zawiedziony, więc w tym punkcie się ze sobą
    zgadzamy.

    Pozdrawiam,
    --
    ŁK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1