  • Data: 2008-09-29 06:40:59
    Temat: Re: eprzelewy vs. karty platnicze
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 28 Sep 2008 21:22:56 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Ale tak to wyglądało, przez pare maili mnie zwodzono przysyłając
    > niedziałające linki i marnując mój czas (akurat zależalo mi na w miarę

    Pomyśl, gdyby chcieli oszczędzić na prowizjach to pewnie by od razu
    powiedzieli "nie działa system płatności kartą". Widocznie coś popsuli,
    a najwyraźniej od "modernizacji" albo kilku klientów miało szczęście albo
    nie chciało im się dopominać o finalizację transakcji.

    > problem z kartami. No i jeden z większych sklepów komputerowych w Polsce
    > i działający od wielu lat, raczej nie powinien mieć takich problemów z
    > obsługą kart. Jakoś mniejsze sklepy radzą sobie bez problemu.

    Akurat to mnie wcale nie dziwi. Małe sklepy stosują standardowe rozwiązania
    - przelewy24, platnosci.pl, ecard. Komputronik jest na tyle duży że ma
    własny system księgowo-magazynowo-sklepowy, cały czas w nim grzebie (co
    chwila zmienia się funkcjonalność sklepu internetowego, nie zawsze na
    lepsze) i normalne jest że w takiej kobyle coś się potrafi schrzanić na tyle
    że nie wiedzą co jest zepsute.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944