  • Data: 2003-10-07 14:29:27
    Temat: Re: eurobank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bd wrote:
    > nie przesadzam o banku. nie podoba mi sie tylko ta oplata.

    Mnie tez. Sama oferta tez mi sie zupelnie nie podoba - z kredytow jakbym juz
    korzystal to z pewnoscia nie u nich :) ale ze tak powiem - nie skreslam go,
    tym bardziej, ze w obliczu wiekszych bankow i ich oplat, to 1 zl to pikus ;)
    No ale - podobnie jest z roznymi ofertami. Ja i ty nie skorzystamy ze SKOKU
    czy Providenta- a przeciez SKOKI to jakos 700 tysiecy klientow i calkiem
    sporo depozytow. A one nawet nie oferuja w wiekszosci kart platniczych,
    przelewow, stanu rachunku i tak dalej.
    Jesli jest miejsce to Eurobank sie z pewnoscia utrzyma - ja uwazam, ze jest
    miejsce, uwazam, ze nie bede jego klientem (bo testowanie to tylko
    testowanie ;), ale jednak dla wielu osob to bedzie super miejsce....

    A jak czytam ksiazke M. Wisniewskiej "Sceny z zycie bankowego" to w ogole
    juz mi sie poglady rewiduja :)))

    No coz punklt widzenia klientow jest zupelnie inny niz kadry zarzadzajacej.