eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[eurobank] Nowe konto on-lineRe: [eurobank] Nowe konto on-line
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [eurobank] Nowe konto on-line
    Date: 17 Feb 2008 12:13:27 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 49
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <7...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1203246807 8406 213.180.130.18 (17 Feb 2008 11:13:27
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Feb 2008 11:13:27 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 80.51.105.243, 10.14.14.113, 192.168.243.39
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.12)
    Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:438406
    [ ukryj nagłówki ]

    Ok, testowania konta ciąg dalszy :)

    Mija parę dni i muszę przyznać, że konto coraz bardziej mi się podoba, ale nie
    jest całkowice bez wad.
    Zaskoczyła mnie dość wolna synchronizacja między ich systemem wewnętrznym a
    systemem on-line. Po wpłacie pieniędzy w placówce czy we wpłatomacie trzeba
    czasem czekać dobre kilkadziesiąt minut (nawet do 2 godzin) na to, żeby
    pieniądze były widoczne w systemie on-line. W drugą stronę jest trochę lepiej
    (czyli zaczytywanie transakcji z systemu on-line do systemu bankowego).
    Brak synchronizacji dotyczy też płacenia kartą i wybierania z bankomatu.
    Przykład: na koncie mam 1000 zł, robię zakupy za 500 zł, siadam przed kompem,
    sprawdzam saldo a ono dalej wynosi 1000 zł, bez nałożonej żadnej blokady. Co
    robię? Próbuję przelać sobie na drugie konto zatem 1000 zł. Otrzymuję komunikat
    o braku wystarczających środków :) Dziwnie to rozwiązane... Po kilku minutach
    wszystko się wyrównało, ale fakt jest faktem, że nie mają synchro w locie.

    Nie mają żadnych powiadomień e-mailem i sms'em. Przez telefon też nic nie
    zdziałasz. Pozostaje jedynie wizyta w placówce jak coś nie halo.

    Przelewów zagranicznych na razie niet. Ale co ciekawe, mogą przelew z zagranicy
    przyjąć (dziś to wydusiłem od biednej kobieciny z infolinii).

    Ich karta wydawana od ręki do konta nie zachwyca - jakoś dziwnie mi płacić kartą
    bez wytłoczonego imienia i nazwiska. Ekspedientki w sklepach też dziwnie patrzą
    ;) Przydałaby się im chipowa, ale wtedy pewno pożegnać by się z 0,95 zł opłaty
    na rzecz kilku zł.

    TokenGSM jest rewelacyjny. Nie udało mi się wymyśleć sytuacji, w której
    ktokolwiek niepowołany mógłby go użyć do autoryzacji czegokolwiek. Za to
    wieeelki plus.

    Serwis transakcyjny w kilku miejscach wkurza. Żeby założyć lokatę trzeba się
    trochę oklikać (ze trzy razy trzeba zatwierdzić, coś w stylu "na pewno?",
    "jesteś pewien?", "czy aby na 100%?", "może jeszcze to przemyślisz?" ;)
    Albo wpisywanie kwoty przelewu jest rodzielone na pole przed i po przecinku. Jak
    chcesz przelać równą kwotę to trzeba po przecinku zera wklepać bo wywala błąd i
    potrafi usunąć dane wpisywanego wcześniej mozolnie przelewu.

    Aha, kolega, który ma konto w eurobanku trochę dłużej mówił mi jeszcze, że
    historia transakcji w sytemie on-line obejmuje max. rok wstecz.

    Ok, tyle na dziś ;)

    Pozrawiam
    Parl Dro


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1