  • Data: 2009-05-02 21:26:13
    Temat: Re: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gtid8o$dlo$1@news.wp.pl...

    > Poczucie swobody to chyba jak jestes Kurskim lub innym pisiorowym poslem i
    > mozesz sie schowac za immunitetem ;).

    Są i inne możliwości, ale mniejsza o to, bo to OT. ;>

    > Jak placiles na Samoobrone i Kaczorow to bylo Ci lzej? Jesli tak to
    > pomysl, ze ta kasa idzie na viagre, malpeczki i dlugopisy z faksimile
    > Pierwszej Damy ;)

    O przepraszam bardzo, ja tego podatku płacę śladowe ilości (choć to i tak za
    dużo). Ze 200 zł może się rocznie uzbiera, ale na pewno nie każdego roku, a
    już na pewno nie tego jak są overnighty w Aliorze i Eurobanku. Nie trzymam w
    tym państwie środków w formie lokat i depozytów, czasem się tylko trafi
    jakaś "przelotka".