  • Data: 2008-08-15 13:34:46
    Temat: Re: eurobank - oferta specialna karta visa premium club
    Od: "Szymon" <wiad[wytnij]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> Tak i dadzą Ci golda. Mnie też dali.
    >
    > Gold z limitem 3k... :)

    Z tego co pamiętam tam jest gold od 1500zł (już nie pamiętam czy limitu czy
    dochodu). Mnie dali 2000zł limitu i mam golda. Wiem, zabawne, ale gdy
    przestaniesz myśleć o "prestiżu" to zauważysz, iż gold od zwykłej karty
    niewiele się różni dla przeciętnego użytkownika.

    > A jaki mozna dostac najwyzszy limit bez noszenia kwitow o zatrudnieniu ?

    Na pewno taki, jak na sławetnym liście z propozycją udania się do banku i
    załatwienia sprawy na dowód. Takie propozycje dostałem też od mbanku i
    bzwbk, więc zakładam, iż to dość powszechna praktyka banków.