    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank - zmiany www?
    Date: Tue, 02 Feb 2010 12:21:57 +0100

    On 2010-02-01 16:06, Robert Kois wrote:

    > U mnie działa. Co zabawniejsze przy zewnętrznym bez odświeżania były
    > właściwe oba salda. Przy wewnętrznym musiałem drugi raz kliknąć na
    > "Produkty"

    > I tu też działa. Nie robiłeś tych przelewów w nocy?

    Wczoraj oprotestowałem to w EB. Dzisiaj działa tak, jak dawniej,
    czyli czasem od razu, czasem po paru minutach lub odświeżeniu (przez
    reload albo powtórne wybranie z menu).

    Wniosek: albo wczoraj miałem pecha, albo jednak było coś na rzeczy i
    sami zauważyli i poprawili ten drobiazg.
    A ponieważ ewidentnie problem z odświeżaniem ma związek ze
    współpracą jakichś komponentów systemu, więc bardzo możliwe, że jest
    to w ogóle kwestia restartu jakiegoś programu (managera kolejek ?) i
    normalnie też mogłoby zawsze być ok, tylko na co dzień nikomu się
    nie chce szturchnąć...

    W każdym razie jak do tej pory zawsze się dziwiłem, że wielu
    narzeka, tak teraz na mnie padło :-)

    witrak()