  • Data: 2009-11-21 12:22:55
    Temat: Re: eurobankowa windykacja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Papkin" <s...@s...net> writes:

    > a ja mysle ze nie tak naiwne. Idac dalej mozemy powiedziec ze tacy
    > dluznicy to jeszcze nakrecaja caly rynek bo przeciez daja prace
    > windykatorom, operatorom telefonicznym, itp itd no i jeszcze
    > dziennikarzom :)

    Caly rynek to pewnie nie, ale "ten" rynek - nie watpie. Bez nich nie
    bylo przeciez firm windykacyjnych.

    > Jak zyski wieksze to dlaczego wiecej nie mieliby dac mi, chocby ciut
    > ale zawsze wiecej.

    Bo nie ma takiej potrzeby. Klient dostaje tyle, ile trzeba mu dac, i ani
    grosza wiecej. A trzeba mu dac tyle, zeby (w odpowiedniej ilosci) nie
    poszedl do konkurencji.

    > Na bankowosci sie nie znam to przyznam.

    To bez znaczenia, to sa bardziej ogolne zasady.

    Teoretycznie powinno chodzic o maksymalizacje zyskow, ale tutaj, ze
    wzgledu na konkurencje, latwosc porownania, dostepnosc itd. do tego sie
    to sprowadza.
    --
    Krzysztof Halasa