  • Data: 2011-04-20 10:02:56
    Temat: Re: fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich
    Od: fatso <f...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 20, 10:09 am, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@t...net> napisal w
    wiadomoscinews:f78f884d-b7ca-42c3-b6ca-860bb0da3d6d@
    q40g2000prh.googlegroups.com...

    > http://tinyurl.com/6x2rw5q
    >
    > Moze zaloz Mondrusi jakis naszyjnik zeby bylo wiadomo who is who :D
    > - calkiem sympatczny "bibelocik"
    >
    > Pozdrawiam

    aha, to jasno z obrazka kto jest kto: ja to ten z prawej co sie
    namolnie od tylu podsuwa,
    narzuca z calusem. Dama Serca od niechcenia co jedynie sie nadstawia.
    Nie spierdala
    w podskokach ale gotowa w razie czego dac noge, stoi wszak na skarpie,
    gotowa odfrunac
    gdy sie jakis lepszy absztyfikant pokaze w polu widzenia. Jakis
    prawdziwy gracz na WGPW
    a nie ofiara losu niczym ja nie przymierzajac. (kupilem akcje chemos
    po 92 grosze, dzis polowe
    co jedynie warte)