  • Data: 2010-04-13 07:03:29
    Temat: Re: fatso - pastuchu - prezydenta opluwali tv esbeckie
    Od: "deq" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:hpv121$i0v$1@news.onet.pl...

    > To tylko pokazuje; oblude; polityków, nie zal mi ich

    Dokladnie.. zal by mi bylo gdyby rozbil sie samolot z uczciwymi ludzmi. Nikt
    taki by z "nim" do samolotu nie wsiadl!
    W czasie np. sezonu wakacyjnego ginie na drogach ok. 500 osób i to
    prawdziwych uczciwych ludzi niekoniecznie utrzymujacych sie z moich
    podatków, czyli kilka razy wiecej niz w tym tragicznym wypadku i bez zaloby
    narodowej mi ich szkoda a takze ich rodzin znacznie bardziej niz pasazerów
    tego samolotu.

    pozdrawiam.