  • Data: 2010-05-24 17:21:00
    Temat: Re: film SOLIDARNI 2010
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:ht7atn$1ll$1@news.onet.pl...

    > gdy brakuje sily argumentow uzyj argument sily.
    >
    > jak bym slyszal Jarka k. z jego malym pistolecikiem...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    pojedynek na pięści jest uczciwszy od wyzywania i lansowania swoich
    umiejetności budowania kwiecistych wiązanek

    jasio ma szansę pokazania jakim jest kozakiem, albo ....pantofelkiem

    albo jest się mężczyzną albo panienką

    a ja znam sie z jasiem, co najwyżej nasiusiam na niego, jasio poza
    guzem nie dozna uszczerbku

    buhahaha