  • Data: 2011-09-14 07:59:32
    Temat: Re: [finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 18:00:41 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > No ale klient nie moze przeciez skladac zadnych wnioskow "o chargeback".
    > Bank nie jest (w kontekscie kart) tylko posrednikiem miedzy klientem i
    > sklepem, on ma oddzielne umowy z klientem i oddzielne z organizacja.
    >
    > Klient moze skladac reklamacje, powolujac sie na swoje ustalenia z
    > bankiem. Moze byc np. tak, ze bank nie zabierze pieniedzy sklepowi, a
    > musi je oddac klientowi. Ale to zalezy od umowy.

    No to nie wiem na jakiej zasadzie to się odbyło.
    Takie pierwsze z brzegu z google:
    http://mojeinteligo.pl/aktualnosci/chargeback-czyli-
    obciazenie-zwrotne/

    > Pozory moga mylic. Potwierdzilbym to w firmie kurierskiej. Rozumiem ze
    > masz numer przesylki?
    >
    > Przeciez nie robia łaski.
    > Nie maja serwisu w Internecie?
    > Rozumiem ze to jest w ogole istniejaca firma kurierska?

    No gdyby to było w PL to nie byłoby pewnie takiego problemu ale niestety
    wydarzyło się to w Londynie, gdzie kurierzy robią sobie co chcą i jak
    chcą (znam trochę temat od środka). Mój kolega dzwonił na infolinię tej
    firmy kurierskiej ale tam jest klasyczna pętla automatu bla bla bla.
    Napisał na maila webmaster@ od strony i od dziwo dostał odpowiedź z
    jakiegoś tam działu. Spróbuję jeszcze do nich napisać ale z racji czasu
    jaki upłynął to wątpię aby można było coś jeszcze sensownego ustalić.

    --
    xbartx