eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcyRe: [fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [fortis] VE i brak odpowiedzi wydawcy
    Date: Thu, 17 Apr 2003 14:00:08 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <b7m505$i62$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b7lqfk$4ce$1@nemesis.news.tpi.pl> <b7m33e$dlr$1@inews.gazeta.pl>
    <b7m49e$rm6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-5781.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1050580805 18626 62.87.151.149 (17 Apr 2003 12:00:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Apr 2003 12:00:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: bartoldzik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236922
    [ ukryj nagłówki ]

    >> >To chyba nic dziwnego bo z tego co mowili mi w Fortisie to transakcje
    > > karciane obsluguje Euronet. Wiec jak on padnie to ani nie zaplacisz
    > nigdzie,
    > > ani nie pobierzesz kaski. Przy tego typu sytuacji wykonalem test i
    > chcialem
    > > pobrac pieniadze z bankomatu Euronetu inna karta. I oczywiscie nici z
    > tego.
    > > Mimo, ze cos z Euronetem jednak bylo nie tak to zadnej informacji
    bankomat
    > > nie podawal.
    >
    > Być może, że to wina Euronetu a nie wyłączonego systemu w Fortisie
    > ale jakoś nie widzę skarg użytkowników mBanku czy też Multi.
    > Nie zmienia to jednak kwesti,
    > że informacja o tego typu zdarzeniach IMHO powinna być.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Tomasz Skorupa
    >
    Informacji nigdy żadnej nie widziałem. Nawet rano zastanawiałem sie czy ten
    system Planet hula bez przerwy bo w mBanku to przerwy są zdecydowanie za
    często, no i są długie. Na stronie Fortisu w ogóle rzadko coś się zmienia,
    tak samo jak w jego ofercie :(. Co do drugiej karty, którą wtedy chciałem
    pobrać pieniadze to była własnie z mBanku, ale się nie skarżyłem ;)



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1