  • Data: 2003-09-13 13:00:29
    Temat: Re: fundusze
    Od: "ERDE" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > zobacz jak sie kursy ksztaltowaly i sam sobie odpowiesz.
    > Fakt faktem - na obligacuyyjnych nie zarobisz za duzo juz...
    > a na gieldzie wiecej tez sie nie zarobi - no bo cudow nie ma tyle nie
    > urosnie nagle jak od mniej wieej kwietnia roslo - po prostu kupiles w
    gorce

    Tak tez myslalem,ze kupilem w gorce, ale
    tak zdroworozsadkowo patrzac, nawet jesli teraz
    trace w dlugim okresie powinienem zyskac. Niemniej
    ciekaw jestem, co na ten temat moglibyscie mi powiedziec.
    Czy jesli kupie "w gorce" - to teraz tak sobie mysle,wiec
    powiedzcie mi czy mam racje:
    1/ w tym roku nie ma szans na jakas specjalna poprawe
    2/ ewentualnych zyskow moge oczekiwac w pespektywie roku
    3/ (tu nie wiem) - lepiej sprzedac i szukac innego funduszu (takiego,
    ktory jest na dnie :) ) czy lepiej zostawic i poczekac?

    Pozdrawiam i dzieki
    Erde