    From: "david" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fundusze
    Date: Sat, 13 Sep 2003 15:05:35 +0200

    > Oj, kolego, przestan mi pieprzyc za przeproszeniem o stanie mojego umyslu
    > ,ale udziel informacji.

    staram się udzielić, ale ty nie starasz się zrozumieć

    > Ja sie wlasnie pytam o doswiadczenia innych - czy po
    > "przetrzymaniu"
    > spadku faktycznie im sie oplacalo w dluzszym okresie czasu?

    oglądnij sobie to http://www.fundusze.mbank.com.pl/SKARBIEC_SKAN.html i
    odpowiedz sobie na pytanie co oznacza w dłuższym czasie, bo ci co
    zainwestowali w 2000r to poważnie stracili, ci co weszli przykładowo rok
    temu zyskali sporo ...

    > Doswiadczenia,rozumiesz?
    > Jak co komu wyszlo...Czy byl iagle zmuszany do zonglerki itd...FI to w
    koncu
    > nie gielda.

    powtarzam jeszcze raz, bo widze że czytać nie potrafisz - Skarbiec Net
    inwestuje od 30 do 100% swojego kapitału w akcje !!! jak na giełdzie jest
    bessa lub korekta (jak u nas obecnie) to i wartość jednostki spada -
    logiczne prawda
    Jak nie chcesz mieć nic z giełdą wspólnego to zainwestuj w jakiś Fundusz
    Rynku Pieniężnego (FRP) lub Fundusz Obligacji (FO) - polecam ci SEB2

    > BTW:
    > Wiesz, mam znajomego - 3ma kase w szwajcarskim banku, daja
    > mu 20% rocznie :))) Zero ryzyka - fajnie,prawda?

    tak, jasne ...