  • Data: 2004-05-23 19:03:37
    Temat: Re: fundusze inwestycyjne - pytanie do rekinow analizy :-)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <j...@p...onet.pl> wrote:
    > czyli trzeba utrafić w jeden z 221 dni jakie pozostały do końca roku -
    > ostatni dzień bessy. później już tylko zyski ;)))

    Bylem na konfernecji BRE Banku i pisze to co mowil zarzadzajacy takimi
    funduszami bodaj z TFI Warta. Z drugiej strony niezbyt sie z nim zgadzali
    prezesi innych funduszy.
    Jedno co zanotowalem, a zgadza sie mniej wiecej z tym co wyczytalem w prasie
    to to, ze w tym roku fundusze akcyjne maja dac ok 10%, a obligacyjne ok.
    5-6%.
    Czyli calkiem ciekawie.

    Swoja droga takie spotkania sa baaaardzo ciekawe, a ja zaluje, ze nie mam
    wiecej czasu, zeby popisac o tym czego tam sie mozna dowiedziec...

    http://www.PRnews.pl