    From: "FOX" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: garsc prostych pytan
    Date: Tue, 29 Jan 2002 14:22:19 +0100

    Użytkownik "Marek Kozłowski" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:3C568AE1.6C5978FD@mini.pw.edu.pl...
    > :-)
    > ..czlowiek na codzien nie czytujacego tej grupy. Odpowiecie i sobie
    > pojde :D
    > Naszla mnie chec zalozenia rachunku e-* w PKO BP SA. A pytania sa
    > nastepujace:
    > -jaki jest gleboki i metafizyczny sens pola w ktorym zobowiazuje sie do
    > minimalnych miesiecznych wplat? A jak sie zadeklaruje na 100kPLN i nie
    > wplace to co?
    > -jak tam ustalane sa limity wyplat np. na karty? Czy moge okreslic
    > maksymalna kwote, ktora moze byc przelana danego dnia?
> [...]
    Moze to bedzie nie popularne, ale dla mnie to najlepszy bank w Polsce
    dlaczego ??
    odpowiadam.
    Po pierwsze nie "splajtuje" jak zadeklarujesz i nie bedziesz wplacal
    okreslonej kwoty to nic sie nie stanie
    co najwyzej obniza ci limity... w moim oddziale (I oddzial Bydgoszcz )
    zapewniano mnie ze PO ZGLOSZENIU UTRATY
    KARTY BANK BIRZE ODP. ZA TRANZAKCJE. Najwieksza ilosc bankomatow, oddzialy w
    kazdym "zadupiu"..
    Jakie jeszcze plusy ... zwykla karta VE nie jest powiazana bezposrednio z
    kontem dzieki czemu praktycznie moge zrobic
    duzo wiekszy debet niz mi przyznano , wiele razy z tego korzystalem i poza
    odsetkami (23%) nie ponosilem zadnych konsekwencji.(oczywiscie w terminie
    wszystko splacalem)
    Kredyt np. linia rok wydawana jest w oparciu tylko i wylacznie na podstawie
    wplywow z ostatnich 3-miesiecy NIE POTRZEBOWALEM ZADNYCH DODATKOWYCH
    DOKUMENTOW typu zaswiadczenia o stalym zatrunieniu wysokosci zarobkow
    itp.(oczywiscie na przelewach bank wiedzial ile i z kad do mnie przychodzi
    kasy)
    wady : w zwiazku z powyzszym male limity dniowe do karty .brak obslugi
    wewnetrzej "onlne" odbija sie to tym ze jesli w Katowicach w oddziale PKO
    ktos wplaci ci kase to dopiero na drugi dzien bedziesz ja mial na koncie.A
    ostatnio molo co uzasadnione podwyzki niektorych swiadczen , ale to dotyczy
    wszystkich bankow.
    Pozdrawiam FOX