    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: garsc prostych pytan
    Date: 29 Jan 2002 14:33:35 +0100

    On Tue, Jan 29, 2002 at 02:22:19PM +0100, FOX wrote:

    > Moze to bedzie nie popularne, ale dla mnie to najlepszy bank w Polsce
    > dlaczego ??
    > odpowiadam.
    > Po pierwsze nie "splajtuje"

    A to niby dlaczego? Znaja jakie poke-i ktorych inni nie znaja?

    > jak zadeklarujesz i nie bedziesz wplacal
    > okreslonej kwoty to nic sie nie stanie
    > co najwyzej obniza ci limity...

    No, tak to ja z pbk od roku korzystam, ale zeby mowic ze jest
    najlepszy ...

    > w moim oddziale (I oddzial Bydgoszcz )
    > zapewniano mnie ze PO ZGLOSZENIU UTRATY
    > KARTY BANK BIRZE ODP. ZA TRANZAKCJE.

    0. czy masz to na pismie?
    1. wszystkie, czy z wyl. pinowych?
    2. a czym sie to niby rozni od ofert innych bankow?

    > Najwieksza ilosc bankomatow,

    W/g Sebastiana Malarza to sa "juz" na 6-tym miejscu ;-)

    (http://www.karty.pl/wykaz/info.htm)

    > oddzialy w
    > kazdym "zadupiu"..

    Nie wiem, nie sprawdzalem. A swoja droga - po co mi oddzial na kazdym zadupiu?

    > Jakie jeszcze plusy ... zwykla karta VE nie jest powiazana bezposrednio z
    > kontem dzieki czemu praktycznie moge zrobic
    > duzo wiekszy debet niz mi przyznano , wiele razy z tego korzystalem i poza
    > odsetkami (23%) nie ponosilem zadnych konsekwencji.(oczywiscie w terminie
    > wszystko splacalem)

    Ja wiem ... fakt ze mozna miec karte nie powiazana z kontem ale to
    raczej wada. Jesli by mieli karte tylko bankomatowa bez funkcji
    platniczej to moze to by byl jakis plus.

    > Kredyt np. linia rok wydawana jest w oparciu tylko i wylacznie na podstawie
    > wplywow z ostatnich 3-miesiecy NIE POTRZEBOWALEM ZADNYCH DODATKOWYCH
    > DOKUMENTOW typu zaswiadczenia o stalym zatrunieniu wysokosci zarobkow
    > itp.(oczywiscie na przelewach bank wiedzial ile i z kad do mnie przychodzi
    > kasy)

    Nie komentuje, poki co nie musze korzystac ;-)

    --

    --w