    From: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: garsc prostych pytan
    Date: Tue, 29 Jan 2002 16:09:56 +0100

    Użytkownik "FOX" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a367l9$6nk$1@news.tpi.pl...
    > brak obslugi
    > wewnetrzej "onlne" odbija sie to tym ze jesli w Katowicach w oddziale PKO
    > ktos wplaci ci kase to dopiero na drugi dzien bedziesz ja mial na koncie.

    Nie ma powodow aby upiekszac tego molocha zywiacego sie krwawica wszystkich
    poczciwie uczciwych podatnikow (cos sie zmienilo na plus?) ale o ile wiem
    (bylo tez cos na tej grupie) to uruchomili b.sprawny system elektronicznego
    przekazywania pieniedzy miedzy oddzialami. To pewnie powod dlaczego nie
    spieszy im sie juz z projektem zcentralizowanego systemu ksiegowego - "on
    line".
    M.