    From: "Dj" <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie haczyk?
    Date: Thu, 24 Jul 2003 20:07:58 +0200

    > A może to kolejny oscylator? Analizując taką sytuacje: wyciągam z
    bankomatu
    > PKO 1000zl (za darmo, bo tak mam) i zaraz je wplacam (za darmo) w kasie
    > mojego banku, ktory jest obok pieniadze mi sie rozmnażają, bo mój bank
    > księguje je od razu a wiec mam na koncie wiecej i tak przynajmniej na
    kilka
    > dni.
    >
    > Ppraktyka pokazuje, ze obciążenia z PKO przychodzi 3 a czasem nawe 5 dni
    > pozniej i a co najciekawsze, ze ksiegowane jest to z datą przyjścia.

> [...]

    no coz- przyznaje ze pierwszy raz sie spotykam z takim tokiem myslenia--ale
    to nawet moze miec sens
    a co do opoznien w ksiegowaniu w inteligo--to raczej sie nie zgodze
    ksiegowanie nastepuje natychmiast,
    a wiem bo gdy wyciagam kase z bankomatu--to po jakiejs minucie
    juz dostaje sms od inteligo, o tym ze zostala zaksiegowana wyplata z
    bankomatu
    i natychmiast suma srodkow dostepnych na rachunku jest pomniejszona o kwote
    wyplacona z bakomatu

    pozdrawiam DJ