    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie najlepsze konto dolarowe (dla indywidualnych)?
    Date: Sun, 14 Aug 2005 20:41:34 +0200

    > - brak lub jak najnizsza oplata wstepna
    > - szybko
    > - niskie lub zadnych oplat
    > - niskie prowizje
    > - z karta platnicza, poprzez ktora bez problemu mozna placic przez
    > internet
    [..]

    Osobiscie uzywam Visy Classic dolarowej w Pekao SA, rocznie 10 USD, nie
    mialem z nia nigdy zadnych problemow mimo archaicznego sposobu dzialania.
    Archaicznego, bo:
    - nie jest widoczna w pekao24, trzeba dzwonic zeby uzyskac saldo
    - nie jest podpieta do rachunku walutowego, z rachunku mozna ja jedynie
    zasilic
    - wyplata z tej karty to dobre kilkadziesiat minut stania w pekao

    Lepiej zorganizowany pod tym wzgledem jest BPH, gdzie karta podpieta jest
    bezposrednio do rachunku walutowego - a wiec spelnia chyba wiekszosc Twoich
    wymagan.

    A mi sie marzy, zeby MultiBank wprowadzil taka VC dolarowa pod rachunek
    walutowy, wtedy do Pekao SA to sie przejde jedynie pozamykac te rachunki,
    ktorych kazali mi naotwierac by te karte uzyskac (jako nowy klient musialem
    jeszcze zdeponowac 150 USD blokady na koncie walutowym by ja uzyskac).

    Stiwi.