  • Data: 2006-01-31 00:20:25
    Temat: Re: gdzie najlepszy lurs CHF???
    Od: "Seb" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Tak jak pisalem wczesniej, chce opisac moje doswiadczenia z WGT.

    w PKO bp powiedzieli mi zemusze miec u nich konto brokerskie ale gotowke
    dostarczaja dosyc rzadko,

    w DMK mieli podobne koszty jak w PKO ale gotowke byli w stanie dostarczyc na
    biezaco
    poproszono mnie o maila do nich zeby wyslac mi umowe o otwarcie
    rachunku, wyslalem im nawet dwa maile
    wiecej od nich nic nie uslszalem, podem wyslalem jeszcze jakies
    przypomnienie ale tez bez odzewu
    nie to nie, szukalem dalej,

    w BOS powiedzieli mi ze sie tym nie zajmuja i odeslali do niejakiego Pana
    Kochanka z WGT,
    napisalem do niego ale nie doczekalem sie odpowiedzi

    dzwonilem do kilku innych biur maklerskich z WGT ale ich pracownicy nawet
    nie wiedzieli ze na WGT mozna handlowac kontraktami terminowymi na waluty.

    Z ciekawosci zadzwonilem tez do BRE banku, na poczatku rozmowy wszystko
    wygladalo swietlanie,
    kiedy mila pani zapytala sie mnie czy moja firma byla by sklonna zalozyc u
    nich rachunek, a ja odpowiedzialem ze jestem osoba
    fizyczna, rozmowa sie urwala, juz nie byla taka mila i miala tylko jedna
    odpowiedz "to niemozliwe"

    Mysle ze dalej bede szukal ale przynajmniej wiem ze moze uda mi sie sprzedac
    te franki przy pomocy PKO,
    nigdy nie sadzilem ze bede musial szukac pomocy u post komunistycznego
    molocha.... ale coz takie zycie....

    Pozdrawiam

    sd