  • Data: 2005-11-15 19:16:15
    Temat: Re: gdzie najtaniej MasterCard?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiem też, że do założenia konta potrzebna jest wpłata 100? przy zakładaniu
    Tak naprawdę, to nikogo nie interewsuje czy to wpłacisz czy nie. Testowane
    na sobie ;)

    > a także jeśli nie masz konta w BZ WBK półroczna historia konta z innego
    > banku z wcale nie małym obrotami :/
    Nieprawda. Z dowolnymi obrotami. Bylebyś nie miał niedozwolonego debetu, a
    kwoty wpływów i zypłat ich zupełnie nie interesują. Tak powiedział mi
    pracownik obsługi klienta i tak też w moim przypadku było ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik