eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej? › Re: gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
    From: tomgo <t...@q...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie najwyższe oprocentowanie na tradycyjnej lokacie bankowej?
    Date: Sat, 03 Oct 2015 00:18:51 -0700

    On 10/2/2015 1:56 PM, Kris wrote:
    > A ja jak czytam m.in tą grupę to jestem pełen podziwu dla osób ktorym się chce
    "ewakuacja optima", "wymarzony cel" i tego typu przenosiny. Wg mnie gra nie warta
    skôrki przy oprocentowaniach rzędu 2,5-3%.
    > Przy moich ok 100 tys oszczędności i nie widzę sensu takiego skakania- przy
    różnicach rzędu nawet 0,5% w skali roku zyskał bym 500zł, czyli rôwnowartość średniej
    flaszki miesięcznie. Wg mnie kwota nie warta zakładania kolejnych kont w kolejnych
    bankach, pilnowania wypowiadanoa nieaktywnych, sledzenia TOIP, zlecania przelewôw
    pilnowania potwierdzeń w pdf czy innych tego typu klopotôw o ktorych grupowicze
    piszą.
    > Ale każdy robi co tam lubi.

    Zawsze mnie bawi gdy ludzie pisza "500zl w skali roku to tyle co nic", a
    w rzeczywistosci czesc z nich zjadlaby spod siebie gdyby tylko mogla.

    Ty masz ok. 100 tys. oszczednosci i dla Ciebie za 500zl nie warto. Inny
    bedzie mial 20 tys. i nawet 100zl wiecej cos dla niego znaczy.

    Poza tym jesli ktos uwaza, ze oprocentowanie 3% przyniesie mu zysk, to
    chyba jest naiwny. Tu raczej chodzi o zmniejszanie spadku wartosci
    pieniadza w czasie (bajki o deflacji, o ktorej pieja media polskiej
    zielonej wyspy wkladam miedzy bajki).