    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie obecnie kredyt na dziurę w ziemii?
    Date: Tue, 09 Mar 2010 19:49:00 +0100

    On Tue, 9 Mar 2010 08:44:11 -0800 (PST), plusz

    >no to chyba się nie rozumiemy :) ale to nic - nie każdy musi mnie
    >rozumieć>
    >chociaż patrząc na google, moje pytanie jest dość jasne i precycyjne
    >http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&
    hs=klN&rls=org.mozilla:pl:official&ei=vXqWS_zFKIP4-A
    a6oMzVCg&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0
    CAkQBSgA&q=kredyt+na+dziure+w+ziemi&spell=1

    no chyba piszemy o tym samym - chcesz kupic mieszkanie na rynku
    pierwotnym, tyle ze to mieszkanie nie jest jeszcze wybudowane i
    developer wybuduje je dla ciebie....

    przeciez na umowie nie bedzie stalo, ze kupujesz dziure w ziemi, tylko
    ze kupujesz mieszkanie, ktore developer zobowiazuje sie wybudowac dla
    ciebie :)

    tak wiec mozesz spokojnie zastosowac sie do mojej rady i gadac z PH
    bankow - oni ci powiedza czy i ktory bank da ci i ile.
    w koncu w takim przypadku to zaelzy od paru czynnikow, np. czy
    kupujesz u uznanego developera ktory ma x kapitalu wlasnego i to jego
    fafdziesiata inwestycja, czy tez maly developer ktory dopiero
    staruje.
    takie rzeczy ocenia ci w bankach, a to nic nie kosztujke, weic mozesz
    rozmawiac z wieloma, ktorzy wg ciebie daja ci najlepsze warunki...

    pozdarwiam,
    cyb