  • Data: 2004-08-14 22:27:02
    Temat: Re: gdzie się z tym zgłosić?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wekon wrote:
    > chciałem się dowiedzieć jaka wartośc mają moje czteroletnie obligacje
    > w tej chwili, po dwóch latach posiadania. Obligacje są z serii
    > COI..., czy jest jakis wzór, kalkulator itp. którym mógłbym sobie ich
    > wartość wyliczyć? Co jest niezbędne do tego (oprocentowanie na
    > konkretny rok?).

    W listach emisyjnych każdej serii obligacji jest na końcu wzór do obliczania
    odsetek.
    Listy emisyjne starszych serii powinny być na stronach ministerswa finansów.
    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=51
    Przy okazji: o ile pamiętam COI mają odsetki płatne co roku a nie na koniec
    czterotelniego okresu.

    Bogdan B.