  • Data: 2009-03-26 14:05:58
    Temat: Re: gdzie te spadki
    Od: maniek żyła <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Virck pisze:
    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > Od razu widac, ze jestes cienki Bolek i nic a nic nie czaisz..Wiec moze graj
    > w lotto to tam trafisz.....

    nie bardzo rozumiem, o co sie tobie rozchodzi
    ja na przykład gram w lotto i nie trafiam, ale co to ma wspólnego z
    tym co napisał.
    Ty nic nie rozumiesz, co nie jest cnotą
    Aresen Lupin był niezłym złodziejem, nie był cieńkim bolkiem(przepraszam
    TW Bolka za porównanie, którego uzył poprzednik)ale z tego nic nie wynika.
    podawaj jakies argumenty, a nie szafuj epitetami