    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getin miesza
    Date: Mon, 28 Aug 2023 17:36:15 +0200

    On Mon, 28 Aug 2023 07:09:12 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Kombinacje to są jak ktoś postuje po napiciu się.

    Mogł "nowy" bank sie wycofac z jednego rodzaju, mógł przysłac przed
    terminem, bo chciał zmienic nazwę, mogł nie odnawiac nieuzywanych
    kart, mogł miec jakąs nagrodę od ilosci klientów, wiec chciał zmienic,

    > Jakie "zamiast"?
    > Sam przecież piszesz, że do tego konta masz _I_ visę _I_ MC.

    MC była wazna do czerwca. w maju czy czerwcu dostałem nową karte,
    wazną do czerwca 28, Visa.

    stara Visa jest wazna do sierpnia. I wlasnie dostałem nową kartę ważną
    do sierpnia 28 ... ale MC :-)

    > Nono, to dopiero odkrycie, że visa oraz mc mają różne numery.
    > Ale czy "przypadkiem" nowa visa nie ma tego samego numeru, co stara visa,
    > a nowa mc - tego samego co stara mc?

    No własnie nie.

    > Weź no zajrzyj do ST, to może się przekonasz, że masz obie karty aktywne.

    A nawet trzy. Bo jedna stara ciagle też.

    > Najpierw zdziera się sreberko z wytłaczanych cyferek na wypukłych kartach.

    Teraz juz sa płaskie.
    Choc numer ... mam wrazenie, ze minimalnie wypukłą farbą nadrukowany.

    To moze sie zdzierać :-)

    J.