    From: "oszczedny" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getin, nfc i paliwo
    Date: Mon, 25 Mar 2013 19:00:53 +0100

    > Tego nie rozumiem -- zakładałem kartę matce 20 października
    > i przez pół roku miał być keszbek paliwowy. Co to znaczy do
    > 31 marca? Do 31 marca można zakładać te kredytówki? Zatem
    > zdążysz. Czy do 31 marca tylko keszbek -- co wówczas z ich
    > obietnicą i okresem półrocznym? Mam założyć, iż nie warto
    > dociekać i ostatnie tankowanie poczynić 31 marca?

    Promocją są objęte transakcje bezgotówkowe. Maksymalna kwota w okresie
    rozliczeniowym wynosi 100 zł. Za wszystkie transakcje promocyjne dokonane w
    okresie od 1 stycznia do 31 marca 2013 r. zwrot 5% wartości transakcji w
    postaci wpłaty na konto zostanie dokonany do 10 dnia kolejnego miesiąca.
    Promocją objęta jest również karta dodatkowa, jeśli została wydana do
    rachunku.

    ...wiec z tego co rozumiem chodzi o cashback a nie o karte.