  • Data: 2013-03-29 20:06:23
    Temat: Re: getin, nfc i paliwo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "oszczedny" kiq3sn$884$...@m...internetia.pl

    > Promocją są objęte transakcje bezgotówkowe. Maksymalna kwota w okresie
    rozliczeniowym wynosi 100 zł. Za wszystkie transakcje
    > promocyjne dokonane w okresie od 1 stycznia do 31 marca 2013 r. zwrot 5% wartości
    transakcji w postaci wpłaty na konto zostanie
    > dokonany do 10 dnia kolejnego miesiąca. Promocją objęta jest również karta
    dodatkowa, jeśli została wydana do rachunku.

    > ...wiec z tego co rozumiem chodzi o cashback a nie o karte.

    Nadal nie rozumiem, ale Sygma potrafiła mi
    zwrócić w jednym okresie kilka dych, zatem
    granica 100 pln nie istnieje, bo od 100 pln
    jest raptem 5 pln keszbeku, a mnie powrócić
    mogło i 5 dych w jednym okresie. :)

    Promocją są objęte transakcje bezgotówkowe.
    Maksymalna kwota w okresie rozliczeniowym wynosi 100 zł.

    Zatem chyba te 100 złych dotyczy tutaj nie sumy keszbeku,
    lecz sumy wydatków...

    -=-

    Sygma ma masę różnych promocji -- być może mamy na myśli właśnie różne, nie zaś tę
    samą.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'