  • Data: 2009-06-09 08:16:13
    Temat: Re: getin nowym portfelem? chyba nie
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Cze, 21:15, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > niektore banki oferuja jeszcze pewna funkcjonalnosc zwana potocznie
    > 'koszykiem zlecen' - wrzucasz tam grupke przelewow i tylko raz autoryzujesz
    > calosc koszyka. jest to wygodne i szybsze jesli sie puszcza przelewy
    > grupami, chociaz prawdopodbnie akurat te banki nie dadza ci godziwego
    > procenta na oszczednosci.

    Eurobank jest sprytny.
    Sadze, ze koszyk bedzie akurat ta funkcjonalnoscia, ktora moga w miare
    szybko zaimplementowac, najwyzej wiazac ja z wymiana tokenow.

    Mi w ich systemie, tak przy okazji, nie podoba sie to, ze mozna usunac
    z systemu zlecenie bez podawania kodu tokenowego, nie pozostawiajac
    nawet sladu, ze istnialo.
    Wg mnie powinno sie podawac kod, wzglednie zaznaczac tworzac, ze
    mozliwa anulacja bez potwierdzania.
    Usuniete zlecenie jednoczesnie nie powinno znikac z systemu, a
    przechodzic na status niewykonanego z opisem "anulowano" i data oraz
    godzina takiej operacji.

    Brakuje mi rowniez przy podgladzie zdarzren planowanych tego, ze nie
    widzimy kwot, a tylko data i dla kogo (prawie identyczny widok dla
    zlecen przegladanych osobno dl akazdego konta ma juz kwoty).
    Rowniez denerwujace jest to, ze zlecenie, ktore planujemy np na sobote
    (wykona sie w piatek) nie sygnalizuje w zaden sposob, ze bedzie
    wykonywane w innej dacie niz widoczna przy przegladaniu - niechby
    chociaz zmienilo kolor na czerwony, sygnalizujac, ze data jest dneim
    wolnym i trzeba sprawdzic, kiedy wykona sie naprawde, jesli nie sa w
    stanie nalozyc na date zaplanowana daty, gdy wykona sie faktycznie.