  • Data: 2010-11-27 19:51:18
    Temat: Re: getin online nietypowe pytanie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Zibby" <z...@o...pl> wrote in message
    news:70d7986d-fcb3-48a7-a023-98a8de3573e3@k38g2000vb
    c.googlegroups.com...
    Witam. Mieszkam obecnie za granicą, i pewnie pobędę jeszcze jakiś
    czas, ale chcialbym zalozyć sobie jakąś lokatę przez internet, z tego
    co przejrzałem to chyba własnie getin ma najlepszą ofertę, jednak przy
    próbie założenia lokaty wyskakuje rubryka do wprowadzenia numeru
    komórki, niestety tylko od operatora polskiego. Pomyślałem sobie ze
    podałbym numer jakiegoś znajomego mieszkającego w Polsce, który
    przesłał by mi otrzymane hasło mailem. I teraz moje pytanie brzmi: czy
    przesłane smsem haslo służy nam już na stałe, czy zmienia się stale
    przy zakładaniu nowych lokat? po prostu nie chciałbym nikogo stale
    fatygować w Polsce. Pozdrawiam
    smsami z komorki potwierdzasz rozne operacje, takze nie polecam takiego
    sposobu jak opisales. Generalnie te hasla nalezaloby zmienic, bo sa
    niestrawne do zapamietania, ale teoretycznie moglyby zostac. Samo zakladanie
    lokat nie wiaze sie z smsami, ale w przyszlosci mozesz natrafic na
    koniecznosc podania sms przy jakiejs zmianie, itp. No i nie polecam
    przesylania hasel e-mailem w czystej postaci.
    Proponuje, zeby ktos kupil ci w Polsce starter Play Fresh za 5zl, wystarczy
    elekroniczne doladowanie za 5zl, ktore przedluzy waznosc konta o 1 rok. SMS
    mozesz odbierac za granica bezplatnie.