  • 1. Data: 2010-11-27 19:36:27
    Temat: getin online nietypowe pytanie
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    Witam. Mieszkam obecnie za granicą, i pewnie pobędę jeszcze jakiś
    czas, ale chcialbym zalozyć sobie jakąś lokatę przez internet, z tego
    co przejrzałem to chyba własnie getin ma najlepszą ofertę, jednak przy
    próbie założenia lokaty wyskakuje rubryka do wprowadzenia numeru
    komórki, niestety tylko od operatora polskiego. Pomyślałem sobie ze
    podałbym numer jakiegoś znajomego mieszkającego w Polsce, który
    przesłał by mi otrzymane hasło mailem. I teraz moje pytanie brzmi: czy
    przesłane smsem haslo służy nam już na stałe, czy zmienia się stale
    przy zakładaniu nowych lokat? po prostu nie chciałbym nikogo stale
    fatygować w Polsce. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-27 19:51:18
    Temat: Re: getin online nietypowe pytanie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Zibby" <z...@o...pl> wrote in message
    c.googlegroups.com...
[...]
    ------------------------------
    smsami z komorki potwierdzasz rozne operacje, takze nie polecam takiego
    sposobu jak opisales. Generalnie te hasla nalezaloby zmienic, bo sa
    niestrawne do zapamietania, ale teoretycznie moglyby zostac. Samo zakladanie
    lokat nie wiaze sie z smsami, ale w przyszlosci mozesz natrafic na
    koniecznosc podania sms przy jakiejs zmianie, itp. No i nie polecam
    przesylania hasel e-mailem w czystej postaci.
    Proponuje, zeby ktos kupil ci w Polsce starter Play Fresh za 5zl, wystarczy
    elekroniczne doladowanie za 5zl, ktore przedluzy waznosc konta o 1 rok. SMS
    mozesz odbierac za granica bezplatnie.

  • 3. Data: 2010-11-27 19:52:21
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zibby" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
    Hasło przesyłaja tylko raz do logowania sie na na swoje konto. Po pierwszym
    zalogowaniu mozesz je zmienić, tak że nawet twój znajomy juz sie nie
    zaloguje. Lokaty zakładasz już po zaloggowaniu sie do swojego konta na www i
    juz nie dostajesz żadnych następnych haseł.

    wiatrak

  • 4. Data: 2010-11-27 19:56:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Samo zakladanie
    > lokat nie wiaze sie z smsami, ale w przyszlosci mozesz natrafic na
    > koniecznosc podania sms przy jakiejs zmianie, itp.

    Racja. O tym nie pomyślałem.

    > Proponuje, zeby ktos kupil ci w Polsce starter Play Fresh za 5zl,
    > wystarczy elekroniczne doladowanie za 5zl, ktore przedluzy waznosc konta o
    > 1 rok. SMS mozesz odbierac za granica bezplatnie.

    Świetny pomysł.

  • 5. Data: 2010-11-27 21:26:46
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    wiatrak wrote:

> [...]
    > juz sie nie zaloguje. Lokaty zakładasz już po zaloggowaniu sie do
    > swojego konta na www i juz nie dostajesz żadnych następnych haseł.

    Jak chce wykonać jakąś operację (przedłużenie, zerwanie lokaty, zmiana
    rachunku do wypłaty), to wymagane jest potwierdzenie kodem przysyłanym
    SMS'em do każdej operacji!

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 6. Data: 2010-11-27 21:54:32
    Od: Zibby <z...@o...pl>

    dzięki, to widze ze raczej nie bedę kombinowal, pozostaje mi fmBank,
    albo meritum...

  • 7. Data: 2010-11-27 22:56:28
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Zibby wrote:
    > dzięki, to widze ze raczej nie bedę kombinowal, pozostaje mi fmBank,
    > albo meritum...

    w jednym i w drugim lokaty niżej oprocentowane, a dyspozycje tylko przez
    telefon (dodatkowa umowa).
    podgląd lokat tylko jesli masz otwarte konto ROR.

    --
    Pozdrowienia!
    M.