  • Data: 2010-12-14 12:41:22
    Temat: Re: getin - podwyzki
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:idtt21$dpg$1@news.onet.pl...
    "Informujemy, że w Tabeli prowizji za czynności bankowe oraz opłat za
    inne czynności w obszarze GETIN Banku z dniem 1 stycznia 2011 roku
    zostaje wprowadzona opłata za prowadzenie rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w pakiecie Getin24/Getin Bankier24 -
    opłata będzie pobierana 11-go dnia każdego miesiąca w wysokości 4,99 zł. "

    Byłem dzisiaj, umowę rozwiązałem. Konto wisiało od dawna z saldem 0,00.
    Wprowadzeniem opłaty zmobilizowali mnie wreszcie do zamknięcia.

    Chwała im za to :))

    wiatrak